18 Foto SUPERHOT! Kekasih Baru Atau Scandal Shahz Jaszle?

“#Biarlah saya undur diri…” Itulah pengakuan jujur Redzwani Puteri tunang Shahrizal apabila ditanya sejauh manakah hubungannya dengan Shahrizal Jaszle selepas pelakon itu mengaku sudah mempunyai kekasih baharu iaitu seperti 18 Gambar Di Bawah......



“#Mereka (Shahrizal dan Hanis Husna) mengaku mereka adalah sepasang kekasih....


#Pada Sabtu lalu, Shahrizal, 26, telah memuat naik foto mesra di laman Instagram miliknya bersama Hanis sedangkan dia dikatakan masih lagi tunangan orang. Wanita terbabit dalam satu laporan sebuah akhbar pada Selasa mendedahkan mereka sebenarnya adalah pasangan kekasih selepas Shahrizal memutuskan hubungannya dengan Redzwani. Dalam pada itu Redzwani enggan mengulas panjang mengenai status hubungannya dengan Shahrizal namun mendoakan agar pelakon itu bahagia dengan wanita berkenaan.....

 “#Tentang apa yang telah berlaku, tiada apa yang saya boleh katakan. Mereka pun telah membuat kenyataan masing-masing. Jadi, tak perlulah saya cakap panjang lebar. Semoga mereka bahagia dan berjaya dalam karier masing-masing. Saya di sini baik-baik sahaja, Alhamdulillah. Saya juga ingin memohon maaf atas kelewatan saya untuk mengulas tentang perkara ini. Harap, semua faham dengan keadaan saya,” ujarnya.........

#Selain kedua-dua wanita berkenaan Shahrizal sebelum ini pernah dikaitkan dengan pelakon Miera Liyana dan Maria Farida.....















Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment